måndag 24 november 2008

Settlers

Jag sitter och sliter mitt urblekta hår (som om några dagar ska få sig en dust till) och lyssnar på Moby. Det är dags för en sån där PM-ventilering igen... yey... blä....

Men något annat att glädjas åt är min kusins födelsedag idag. Inge mer ungdomsbiljetter för dig på SJ och SAS. Du är vuxen nu :) Och inte nog med det, jag har beställt julklappar till mig själv. Min kusin har tyvärr inte fått någon födelsedagspresent, det måste fixas på nåt vis. Present är att vänta tills nästa gång vi träffas Vero.

Men tillbaka till mina julklappar :P Jag har, med mina föräldrars pengar, köpt mig en tidig julklapp. Eller två, till och med. Det är Settlers och 5-6 spelare expansionen. Så nu ska här spelas Settlers så att det slår härliga till. Ring mig och boka spelkvällar. Eller skriv en kommentar så hör jag av mig.

Nu vill jag passa på att sprida lite budskap.
Nämligen: Eh-eh-eeeeh!

Inga kommentarer: