fredag 17 april 2009

Minnesförlust

Jag satt idag och spelade poker på svenskaspel.se och så plötsligt är kl 19.10!! Fan, jag som skulle vara på Friskis före 18.50 och hämta ut min inträdesbiljett till Ki Box-passet. Hur jävla virrig får man bli, när man inte ens har nån koll på vilken tid på dygnet det är. Det har ju blivit så ljust ute att jag trodde att klockan kanske var vid fem-halv sex.

Nej, det har ju blivit en varning i Friskis-registret nu. Få se om man kommer att hamna i skamvårn innan terminen är slut. Som tur är så nollställs varningarna varje höst- och vårtermin, sen. Men jag var inte den som var den. Det fick bli lite egenproducerad Ki Jympa hemma, med Astral Projection och Enya.

Och på tal om minnesförlust. Om ni missade dokumentären igår på SVT om 25-åringen som tappade sitt emotionella minne helt och hållet, se den här: http://svtplay.se/t/103478/ett_liv_utan_minne

Så illa var det ju dock inte för mig idag, men man börjar ju undra. Det behövs lit mer diciplin i ens liv. Inte sitta och slö titta på Battlestar Galactica något mer.

Och så måste jag ju bara tipsa om, om det nu förmodan är någon som faktiskt har missat det, Susan Boyle och hennes framträdande i Britain's got talent.



Inga kommentarer: