torsdag 24 september 2009

Seriehösten är här!

Ja mina vänner. Då kör den svenska TV hösten igång. Jag önskar er alla laglydiga lycka till. U have a hell of a ride infront of yah!


Här intill, på höger sida, kan ni se mina topp tre amerikanska serier som visas i Sverige just nu (även om inte Nurse Jackie har kört igång ännu). Missa dem inte, om ni överhuvudtaget uppskattar lite kvalité på tv.

Annat kul som har hänt? Jo, jag vet att jag kommit av mig lite på min microbloggMSN, men jag lovar att jag ska skärpa mig. Jag ska bums gå in och skriva nåt totalt meningslöst.

Jo men annat roligt är ju att en viss person ska komma till Öret igen. Och vi är flera här som längtar lite extra efter det. Men vi vet inte riktigt när det ska hända. Om inte allt för länge hoppas vi. Då ska det bli åka av. Det kanske rent av blir en liten fest...

Alltså, jag tror jag kan har träffat en hög person idag. Kanske inte verkar så konstigt för många av er, men för mig är det bland de första gångerna. Visst på jobbet så har det ju kommit in en del lite udda typer ibland, som man tror varit påverkade och det inte av alkohol. Men idag tillbringade jag så pass lång stund med den här personen utan att inse det, ens. Det var först när en tredje part sa att "hon var nog hög", som jag insåg att så måste vara fallet.

Ina har nu gett mig läxa i spanska adjektiv. Plugg plugg plugg nu. Men som tur är slipper jag gula, långa naglar på torrt glospapper denna gång.

5 kommentarer:

Micke sa...

Men vet du, jag försökte med True Blood men det ville sig inte riktigt. Har missat dom tre senaste avsnitten men ska försöka ta mig i kragen och se dom på svt play. Jag vet ju att få serier är på topp från start, men...

Rhodry sa...

Visst är det lite slit och släng med True Blood. Man får inte ta den allt för allvarligt, och trots att Alan Ball ligger bakom den så är det ingen ny Six Feet Under i vampyrtappning.

Anonym sa...

"Jag ska bums gå in och skriva nåt totalt meningslöst":

Jag vill förvandla mig till gelé.

Bara ett förslag... ;)

Rhodry sa...

Ja, det tycker jag du ska göra... för vem vill inte förvandla sig till gelé? ;)

Anonym sa...

Men håkan nu får vi ta spanskan på allvar! Imorn har ja förhör med dig!

Love ya! Ina